Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas Saeimas drošības biroja informācijas sistēmas drošības administrators (-e) (vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

-          Augstākā izglītība (datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā) vai studijas minētajās jomās, kas papildinātas ar kvalifikācijas paaugstināšanu ITIL, CISM vai CISP kursos.

-          Vismaz piecu gadu darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā.

-          Nepieciešama regulāra zināšanu papildināšana amata kompetences jomā.

-          Teicamas zināšanas un prasmes amata atbildības jomā.

-          Datorprasmes amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī.

-          Atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts Saeimas Prezidija lēmumā.

-          Zināšanas par ierobežotas pieejamības informācijas, kā arī valsts noslēpuma objekta aizsardzību reglamentējošiem normatīvajiem aktiem.

-          Zināšanas par Saeimas struktūru un darba organizāciju.

-          Vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas) zināšanas, kas nepieciešams profesionālai mutvārdu un rakstveida saziņai, vismaz B1 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem).

-          Plānošanas, organizatora, komunikācijas un sadarbības prasmes.

-          Spēja pieņemt lēmumus amata kompetences ietvaros un uzņemties atbildību.

Galvenie pienākumi:

-          Kontrolēt sarežģītu datorsistēmu, operētājsistēmu un lietojumprogrammu pakešu ar lielu lietotāju skaitu administrēšanu un regulāru testēšanu.

-          Veikt informācijas sistēmas (turpmāk – IS) drošības risku analīzi un kontrolē drošības riskus mazinošo pasākumu izpildi.

-          Veikt ikdienas pārbaudes attiecībā uz sistēmu, iekārtu un personāla darbību atbilstību Saeimas drošības politikai.

-          Veikt ikdienas žurnālfailu un sistēmu pārskatu un analīzi.

-          Reģistrēt un analizēt drošības incidentus un izstrādāt priekšlikumus drošības politiku pilnveidošanai un sistēmu drošākai konfigurēšanai.

-          Piedalīties ar IS drošību saistīto iekšējo normatīvo aktu izstrādē.

-          Aktualizēt informācijas sistēmu nepārtrauktās darbības plānu.

-          Vadīt un organizēt ar IS drošību saistītās mācības.

-          Piedalīties Saeimas IS drošības nodrošināšanai nepieciešamo budžeta projektu izveidē un amata kompetences ietvaros kontrolēt piešķirto resursu izlietošanu.

-          Piedalīties sarunās ar piegādātājiem, kontrolēt piegādes līgumu izpildi.

-          Nodrošināt sevišķās lietvedības IT iekārtu darbību atbilstoši piekļuves tiesību apjomam.

-          Piedalīties ārkārtas situāciju valsts elektronisko sakaru tīkla (ĀSVEST) Saeimas pieslēguma punkta darbības nodrošināšanā.

-          Piedalīties NATO un Eiropas Savienības klasificētās informācijas apritei un aizsardzībai nepieciešamā IT nodrošinājuma ieviešanā, uzturēšanā un attīstīšanā.

 

Piedāvājam:

-     dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

-     stabilu atalgojumu (amatam noteikta 13. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3000 līdz 4200 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas;

-     normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.

 

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

-     motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

-     Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

-     izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

-     valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

-     amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2025. gada 14. februārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087361.

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā www.saeima.lv/datu-apstrade.

Pirmdien, 3.februārī
13:50  Saeimas Prezidija sēde