Latvijas Republikas Saeima, nodokļu maksātāja kods 90000028300, izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu – Saeimas Administrācijas informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadītājs (-a) (vakance uz nenoteiktu laiku)

 

Galvenās prasības pretendentiem (-ēm):

-       Augstākā izglītība (vadības, datorzinātņu vai inženierzinātņu jomā). Zināšanu papildināšana amata kompetences jomās.

-       Vismaz trīs gadu darba pieredze amata kompetences jomā.

-       Zināšanas un pieredze IKT projektu un citas amata pienākumu izpildei nepieciešamās dokumentācijas izstrādē.

-       Zināšanas par amata kompetencē esošo jomu normatīvo regulējumu, prasme to piemērot.

-       Zināšanas par Saeimas struktūru, darba organizāciju, kā arī par dokumentu (tai skaitā elektronisko dokumentu) pārvaldību.

-       Teicamas datorprasmes (MS Word, MS Excel eksperta līmenis, PowerPoint, PowerBI u.c.).

-       Labas vismaz vienas svešvalodas (Eiropas Savienības oficiālās valodas, vēlams angļu valodas) zināšanas (vismaz B1 zināšanu līmenis).

-       Atbilstība prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam, ja tas noteikts ar Saeimas Prezidija lēmumu.

-       Konceptuāla un analītiska domāšana, orientācija uz attīstību.

-       Teicamas komunikācijas, vadības un sadarbības prasmes.

-       Prasme analizēt nestandarta situācijas un pieņemt ar pienākuma izpildi saistītus lēmumus un uzņemties atbildību.

 

Galvenie pienākumi:

-       Vadīt un pārraudzīt apjomīgus un nestandarta projektus vienā vai vairākās informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) jomās atbilstoši IKT direktora noteiktajam, sniegt atbalstu IKT stratēģijas izstrādē.

-       Sniegt konsultatīvo atbalstu Saeimas informācijas sistēmu arhitektūras ar tās izveidi un ieviešanu saistīto projektu plānošanā un organizatoriskās struktūras izveidē, sniegt konsultatīvo un organizatorisko atbalstu citu Saeimas IKT projektu plānošanā un īstenošanā.

-       Piedalīties IKT budžeta plānošanā, analizēt un kontrolēt tā izpildi.

-       Izstrādāt IKT projekta dokumentāciju, , veikt projekta biznesa procesu izpēti, analīzi un aprakstīšanu.

-       Plānot projekta īstenošanai nepieciešamās piegādes, piedalīties attiecīgo iepirkumu organizēšanā..

-       Izvērtēt ar projektu ieviešanu un īstenošanu saistītus riskus un tos vadīt.

-       Vadīt, koordinēt un kontrolēt projekta aktivitāšu ikdienas pārvaldību.

-       Koordinēt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto piegāžu un pakalpojumu līgumu saistību izpildi, risināt ar to izpildi saistītus jautājumus, Amata kompetences ietvaros piedalīties projekta galarezultātu (pakalpojumu, piegādes u.c.) novērtēšanā un pieņemšanā.

-       Sagatavot operatīvos un regulāros finanšu pārskatus, kā arī pārskatus par projektu izpildes gaitu un sasniegtajiem rezultātiem.

-       Piedalīties iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādē amata kompetencē esošajās jomās.

 

 

Piedāvājam:

-     dinamisku darbu un iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi un zināšanas;

-     stabilu atalgojumu (amatam noteikta 14. mēnešalgu grupa, mēnešalgas diapazons (bruto) no 3508 līdz 5010 euro) atkarībā no profesionālās kvalifikācijas;

-     normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas, kā arī papildu motivācijas instrumenti.

Pretendenta iesniedzamie dokumenti:

-     motivēta pieteikuma vēstule ar praktiskās pieredzes aprakstu par amatam noteiktajām atbildības jomām, kā arī ar izvērstu aprakstu par pieredzi amata kompetences jomā, un ietvertu apliecinājumu, ka kandidāts atbilst likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta otrajā un trešajā daļā noteiktajām prasībām, lai saņemtu speciālo atļauju pieejai valsts noslēpumam. Vēlama informācija par adresātu (-iem) (esošajā un/vai iepriekšējās darba vietās), kas var sniegt informāciju par amata kandidāta atbilstību amata prasībām;

-     Curriculum Vitae (Europass formā), nenorādot personas sensitīvos datus;

-     izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, papildus – Akadēmiskās informācijas centra izziņa par ārvalstīs iegūtās izglītības pielīdzināšanu Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam;

-     valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija, nepieciešamais valsts valodas prasmes līmenis – B līmeņa 2.pakāpe (izņemot personas, kuras ieguvušas pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās izglītības programmās latviešu valodā);

-     amata kandidāts pieteikumam papildus var pievienot citus dokumentus, kas raksturo viņa kvalifikāciju vakantajam amatam, tostarp kvalifikācijas paaugstināšanu amata kompetences jomās (nav obligāta prasība).

Minētos dokumentus līdz 2025. gada 21. februārim (ieskaitot) lūdzam iesniegt elektroniski (kas ietver ar drošu elektronisku parakstu parakstītu motivētu pieteikuma vēstuli) uz e-pastu: saeima@saeima.lv, vai iesniegt, izmantojot Valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv 155. e‑pakalpojumu, nosūtot tos uz Saeimas oficiālo e-adresi 90000028300. Tālrunis uzziņām: 67087361.

 

Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13. pantu, Latvijas Republikas Saeima informē, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Republikas Saeima, adrese: Jēkaba iela 11, Rīga, LV-1811, e-pasts – datuaizsardziba@saeima.lv, informācija par personu datu apstrādi Saeimā https://saeima.lv/datu-apstrade/.

Pirmdien, 3.februārī
13:50  Saeimas Prezidija sēde